Det är så vackert här. Så mycket att titta på.

Nu är det dags att plantera mig i sängen. Sover hemma i min säng på första gången på evigheter så det ska bli så jäkla skönt. Noahs säng är iof också skön men man måste ju bestiga fanskapet (se bild. Fattar ni hur högt det är?! Och hur omöjligt det är att se smidig ut när man klättrar upp i den.). Hatar den. Fett mycket också.

Så ikväll blir det jag och min fabulösa säng som är placerad i golvnivå, 5 kuddar och la tv. Och en Noah också då. Mamma Holden tyckte att jag skulle vara hemma imorrn med och jag är inte den som säger emot min mamma, höhö, så det är bara att lyda. Kanske t o m blir frisk, hör och häpna! Femte dagen gillt liksom.

NOTE TO SELF: Um 11:20.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback