Det firar vi med en bullle.

Tack kära läsare för att ni hängt med dom här 2,5 åren och 2000 inläggen. Även fast ni är rätt blyga och inte säger så mycket så måste jag erkänna att jag tycker om er ändå. Och ni verkar ju tycka om mig efter som ni hängt kvar. Lite i alla fall va? Nej men 2000 inlägg och more to come om ni blir bättre på att kommentera. Deal?

 

EDIT: Who the fuck am I kidding? Ni vet lika väl som jag att jag ändå kommer terra er med random inlägg  for ever and ever, muhaha! Lilla röda krysset hittar ni där uppe till höger om det inte passar.




Postat av: Anonym

Och dom 2000 awesome inläggen tackar vi för!

2009-09-21 14:06:18
Postat av: Linnea

Men jag har en Mac data så det finns inget litet rött kryss :(

2009-09-22 18:37:05

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback