Äventyr.






P1. Där har vi true happiness! P2. Failpuss. Tycker om dig ändå älskling. P3. Och hur jävla snygga var inte dom här tjejerna?! Hon till höger är en Kenza/Elin Kling/Lisa - right? P4. Matilda och Varro. P5. Och jag var glad?

Igår... Helt sjukt.  Först mötte jag och Noah-babe upp alla vid Sergels Torg och slängde i oss middag på Donken och sen körde vi igång The Amazin' Drunken Race. Men vi orkade dock bara 2 stationer av 8 så vi drog på fest i Hagsätra istället. Jag hade seriöst aldrig satt min fot fär förut så bara det var ju en upplevelse.

Men vi träffade snygga människor, dansade och sjöng för Emma 7862 gånger. Och efter mycket om och men kunde jag, Noah och Emma landa innanför dörren hos mig strax innan 4 och dö. 5 dagar i rad har jag krigat mig upp vid 6 så jag kände mig lite schleten. Men vi hade jäkligt kul i alla fall, jag och mitt fodral som åkte upp...

Nu ska jag väcka en söt liten Emma och bjuda på frukost innan hon åker hem. Sen måste jag slänga mig in i duschen, fixa iordning mig och gå hem till Noah-babe för att fira hans syster Alva-Li som fyller fjortis. GRATTIS! Många födelsedagar atm and more to come.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback