Feel the pain.

Förlåt alla er som tar illa upp nu, men what's the deal med alla "feel the pain" i slutet av varje inlägg? För jag lider ärligt talat inte så överdrivet mycket av att inte veta vad ni har gjort, sagt eller fotat igår. Och det gör inte så ont heller för den delen, så kan någon förklara det där fenomenet för mig? Är det kanske rentav ett försökt till att bli en ny Dessie?  

EDIT: Och hur roligt var inte det här på en skala? Tror att jag nästan kissade på mig lite.
EDIT 2: NOOO! Farmville har blivit helt bananas. Jag måste ju harvesta min pumpkins och mitt cotton! Ligger ju på en stark lvl 10 så jag borde planta lite rice också. Kanske skaffa ett liv när jag ändå är i farten?



Postat av: Finicia

emma, tycker du inte att du tar i liiiite mycket nu? Jag själv tycker att "feel the pain" bara är någon rolig mening eller hur jag nu ska kalla det haha - så lättroad som jag är. Men du har ju också din åsikt fast jag tror nog att på sättet du ser det hela, ser andra personer det på ett annat sätt :) men jag förstår vad du menar dock! (y)

2009-09-07 20:42:31
http://thefanskap.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback