Jag har blivit en tönt.



Det har varit ett bar grovt busy dagar: Har ägnat mig åt PARKHÄNG med klassen, FIKA med några av tjejerna, BALKONGMYS och allt sånt där gulligt tjaffs man aldrig orkar läsa om. Idag slutade jag halv 11 så jag och Emma från klassen åkte hem till mig och FIKADE (hahah blir sur på mig själv) i solen på min terass. Har precis följt henne till bussen och ska snart möta upp Matilda från min gamla klass som jag inte sett på ages.

Vi ska transformera hennes hår till någon spännande färg och jag ska fixelifixa mig. Ska nämligen till Linnea i min klass som bor på Söder och ha TJEJMIDDAG med lite sushi och massa massa vin.  (Kan det blir mer bloggigt? Nej typ inte...) Så det blir på med min stilettos och fodralet. Funtar på att locka håret med plattången.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback