Katt med men för livet och mer thé.


Lite snålt med updates men min fettokisse fick sova över hos Noah igår och blev lite traumatiserad. Snacka om att någon kommer ha men för livet. Låt oss säga att han INTE njöt av vistelsen. Nu är han i alla fall hemma.

Err, what more to say? Jag har uteslutande levt på thé det senaste dygnet. Chai, vanilj, Ängla, kanel. Thé-diet någon? Funkar lite sådär kan jag säga er som är sugna på att prova. Har gått upp ett halvt kilo, fast det kan ju i och för sig ha och göra med att jag inte kör på anorixemetoden med en kopp, utan typ fjorton per dag. Måste leta fram min lilla termos så jag kan ta med mig thé på tunnelbanan till skolan. Min oerhört nyttiga frukost: thé och tuggummi. Får seriöst inte i mig något annat. Förstår mig inte på dem som trycker i sig fil och mackor. Blä.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback