Måndig monday.



Snacka om att jag är lostgirl_92 på bilden. Men att posa gärnet in da mirror är inte riktigt my thing atm.

Hur som helst, slutade halv 12 idag och chillade gärnet på Gården i hundra år innan jag orkade pallra mig hemåt till Noah. Har väl inte gjort något häpnandsväckande över huvud taget. Fattar inte ens varför ja skriver nu. Men bloggen är liksom lite: skriv nu, biatch. Får typ ångest om jag inte uppar. Hahah sad but true.

Nu inväntar jag min pizza som är på g. Vesuvio plus räkor. Nom nom nom. Hello 3000 calories! Hur många timmars sexy-time är vi uppe i då då? 8 timmar? Sex-marathon it is. Stackars, stackars Noah.



Postat av: melws

Då är du iaf snygg som hjärndöd!

2009-09-14 20:27:45
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback