Massa rörig text.



Smart ass-jag lyckades först glömma minneskortet till min Canon och sen hölla smink över den. Så bilder har jag noll av. Åkte i alla fall ut till paps i Kungsängen med Noah efter arbetsintervjun (som för övrigt gick prima) och åt middag med min familj där, pimplade lite vin och spelade spel. Sen drog jag och Babe en sån där riktigt mysig höstpromenad mitt i natten som får en att inse varför man älskar varandra så jäkla mycket som man gör.

Idag svängde vi förbi min storebror i Viksjö en stund innan vi via Vällingby Centrum åkte till Odenplan en snabbis och sen hem. Massa "sen" och åka hit och dit blev det nu. Sorry, men jag har varit stammis på pendeln och tuben. Lite nya kläder har jag som jag vill showa också, men det lär väl bli en photobooth-bild innan vi drar ut senare. För ikväll ska vi dricka vin med Noahs klass! Men först blir det middag hos hans familia.

PS: Tack för kommentarerna om att jag var snygg i förra inlägget, blev typ happyface ;)




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback