Puss på dig älskling.

Taskig update idag men jag och babe är upptagna med att fira x-antal månader. Blommor, Bring me the Horizon-tickets (!!!!!!!!!!!) och sushi har karln skämt bort mig med. Snart ska vi bege oss på en liten promis och sen ska vi landa framför Iron Maiden på Ullevi -05 som jag har på VHS med en påse godis. Bilder och shiz får ni sen.



Postat av: Anonym

varför inte skriva hur många månader? rädd för att folk som redan är dumma nog ska få reda på att du typ va tsm med tom fortfarande? :P patetiska jävel

2009-09-25 10:55:36
Postat av: EMMA

JÄTTETUFF ANONYM PERSON: Hahah nej jag och Tom var INTE fortfarande tillsammans när jag och Noah blev tillsammans ;) Tom och jag gjorde slut någon gång i november.



Och sen kan vi ju diskutera vem det är som är patetisk när man inte ens vågar skriva sitt namn?

2009-09-25 10:59:22
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

varför inte våga skriva hur länge?

2009-09-25 11:10:14
Postat av: EMMA

ANONYM: Jag VET att du antagligen är så nyfiken att du spricker, men det har du inget med att göra :) bara väldigt många grymma månader

2009-09-25 18:59:29
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Mona

ska till bmth jag med! stalker varning in deed hehehe...

plus, du o din pojke fyller dagen efter mig o min pojke, näjz shiz :D

2009-09-26 16:46:34
Postat av: EMMA

MONA: Nämen, wööw najs :D Vi får seriöst hej:a på varandra då så ja får se dig :)

haha o grattis i efterskott till er dårå ;)

2009-09-26 18:22:11
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback