Ska jag flytta?



Funtar på att flytta bloggen. Antingen till Devote eller Bubbleroom. Verkar vara härligare stämning där borta - eller vad man nu säger. Jag har varit en troggen webblogg:are i över 3 år men det känns som att det är dags för lite förnyelse. Ni som använder Devote elelr Bubbleroom, hur funkar det? Strular det mycket och vet ni om man kan flytta med arkivet? Eller är jag bara jobbig som tänker flytta skiten? Många frågor dårå.



Postat av: melws

Jag trodde du haffat en lägenhet. Om du nu tycker att du verkligen behöver en flytt, då tycker jag devote. Eftersom det blir kortare att skriva för mig... har själv funderat på den där kakan.

2009-09-28 20:10:55
http://charitable.blogg.se/
Postat av: EMMA

MELWS: Nej om det ändå vore så! Haha a ja gillar logiken i dt ;)

2009-09-28 20:12:18
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

nej flytta inte blir bara jobbigt och fult

2009-09-28 22:07:06
Postat av: Anonym

flytta inte bloggen ffs! jag diggar den du har!

2009-09-28 22:15:57

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback