Bilder säger en jävla massa ord.


En bild på dig som brunett blondin: Tänkte att det skulle vara roligare att showa en bild från mina blondie-tider. Den här är tagen i september -05 på min mammas bröllopsdag. Innan hårfärger och plattången.


En bild på en fin vän: Varro, eller Carolina som hon egentligen heter, är så fin man kan bli. Att hon är en grymt underbar människa gör henne inte direkt fulare. Men seriöst, hur söt?


En sommarbild: Tagen mitt i somras på Lövstabadet i Hässelby.


En vinterbild: Hade lite snålt om såna så det får bli denna från nyårsafton. Påväg till festen så fick jag årets skoskav och fick istället låna Noahs lovikavantar att trippa runt i. Schnyggt va?


En bild från din senaste utlandsresa: Italien 8-16/7 med Noah-babe. Den här tog jag när vi var i Venedig över en dag och tyckte att det var staden i ett nötskal. Kanaler, pastellhus och båtar.


En bild från gamla tider: Jag och en killkompis, valborg i 8an. I bakgrunden kan man skymta min första pojkvän, hehe. Kvällen slutade i alla fall med att jag hade årets fjortisfylla. Drack nästan en hel sjuttis, spydde, däckade och blev hemburen till en inte så imponerad mamma. Jag var 14 år och tuff.


En bild du kommer ihåg: Bilden symboliserar mest hela resan som jag och Bella gjorde till London sommaren-07. Vi bodde hos släktingar till mig, shoppade och smög in på klubbar.


En fjortisbild på dig: Sorry, men det blev inte mer fjortis än så. Bilden är väl från slutet av 8an (4 år sen). Fick emo-stämpel för att jag färgade håret brunt, målade naglarna mörklila och lyssnade på My Chemical Romance. Söp mig full nästan varje helg på billig smuggelvodka och åkte moppe. Roligaste tiden i mitt liv.


En bild du tycker om: Tog den en morgon i början på sommarlovet klockan 4 på morgonen när jag inte kunde sova. Gick ut med iPoden och kameran istället och fotade runt. Tyckte väl den var fin.


En nytagen bild på dig: Okej, nu är den här bilden visserligen några veckor gammal, men jag sitter vid Noahs dator så jag har inte access till mitt bildarkiv. Tagen för 4 helger sen på Skogås bmx-jam.

Hittade "utmaningen" hos Bellabo. Gör den ni med om ni också är lika uttråkade och länka.



Postat av: Nathalie

det är som på den översta bilden jag minns dig! (minns du sommaren vi lekte ute i skogen utanför skebokvarn, haha)

2009-09-03 21:05:32
http://flourtanten.blogg.se/
Postat av: emmy

Hej , hur har du fixat din design på din blogg ?

mycket fin blogg !!

2009-10-14 16:58:51
http://emmyrappe.blogg.se/
Postat av: EMMA

EMMY: Tackar tackar :)

ja-a du, allt har jag gjort själv; bilder och html. Det är faktiskt helt omöjligt att säga exat hur man ska göra (eftersom att det beror på hur man vill ha bloggen) men designadinblogg.se har varit en räddare i nöden :)

2009-10-14 21:57:02
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback