FRÅGA: Vad använder du för smink?


GRUND: Consealer (?) + Borste M.U.S, Foundation, T.B.S, Mineralfoundation + Borste, i.d.

ROUGE: Brun-rosa, DEBORAH, Crémerouge från M.U.S och big time-trasigt från M.U.S.

ÖGON: Eyeliner, RIMMEL, Kajal, LANCÔME och Mascara från Maybelline.

ÖGONSKUGGOR: Grön och Rosa, M.U.S, Mörkgrön, FACE och svarta toner från IsaDora.

LÄPPAR: Knallrosa lättstift, M.U.S, Transparent rosa, LANCÔME, Läppbalsam, CARMEX.

Okej årets rörigaste inlägg och normalt sett så brukar jag HATA såna här inlägg, men jag är inte den som är den. Ni frågar - jag svarar. Simple as that. Och låt oss ignorera dom otroligt proffsiga bilderna och fina pilarna.

I alla fall, när det kommer till märken så kör jag mest på MAKE UP STORE för deras kick ass-utbud men annars när det gäller nagellack, läppglans och ögonfransböjare och yada yada så duger H&M mer än fint. Stilmässigt så tycker jag att det är läskigt snyggt med sotiga ögon tillsammans med ljusrosa läppar (innom rimliga gränser dock - inga Dessie-mängder här inte!) eller en eyelinerlinje och röda läppar *blir lite lesbo vid blotta tanken*




Postat av: melws

nummer på läpstiftet från lancome? Jag måste nog investera ett sådant. Jag som aldrig använder läppstift men blev tagen av den kulören.

2010-04-11 00:31:24
http://charitable.blogg.se/
Postat av: EMMA

MELWS: Color fever shine i färgen # 302 DRIZZLE PEACH från Lancôme för cirkus 250 pix på KICKS :)

2010-04-11 20:45:17
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback