Healthyness.

Att modell-industrin skulle ha osund påverkan på tjejer måste vara total bullshit. Jag är aldrig så hälsosam som innan en casting: Äter bara nyttigt, använder inte smink på flera dagar och tvättar ansiktet morgon och kväll, kletar in hårpackningr i burret och låter det självtorka. Jag struntar till och med i chipsen idag! Istället sitter jag och trycker i mig gojibär som tydligen ska vara skitnyttiga. Hoppas verkligen det, för dom smakar piss.



Postat av: Anonym

vilken agentur är du med i?

2010-04-23 14:47:50
Postat av: Arina - En av två

Hej, Du har verkligen en bra blogg. Inte som alla andra & du är så härlig.

Nu undrar jag om jag skulle få kunna "låna" din fjoritsguide till vår blogg om jag skriver att det är taget ifrån din blogg & även länkar dig.



Svara gärna i mail, Kram :)

2010-04-23 16:28:18
http://swiich.blogg.se/
Postat av: EMMA

ANONYM: Jag är inte med i någon speciell agentur än så länge - så håll tummarna för mig!

2010-04-29 15:45:36
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback