Heja Sverige!

Igår tog jag och paps en runda med motorcykeln för att senare landa på MälarPaviljongen för årets första utefika i solen. Chai-latte, rosa lemonad och mentholcigg. Det var vi och fiskmåsarna. Så STÖRT skönt. Att sitta i solen och höra vattnet klucka, inte måsskiten alltså. Fick en lagom snygg bränna på högra armen också.

Idag står ett salongbesök på schemat. Nu jäklar ska håret klippas av! Okej här överdriver vi. Det lär bli en rejäl toppning i alla fall och jag är så mother fucking nervös. Jag HATAR att klippa mig! Jag har blivit nöjd efter en klippning EN gång och det var 3 år sen. Alltså jag har seriös frisör-ångest och brukar drömma mardrömmar om att dom fönar in mina toppar med den där jävla rundborsten och garvar elakt. Men... det här ska nog gå bra(?).



Postat av: mela

haha var det inte du som hatade new fresh ciggen? ;) <33

2010-04-15 21:22:51
http://mickimelius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Dom där ciggeluringarna är alldels för goda..

2010-04-18 22:11:46
http://flourtanten.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback