Innehåller en del obehagliga bilder. Känsliga läsare varnas.

Idag var det första varma dagen på ages och jag skulle banne mig sola! Så jag drog fram solstolen, lite tidningar och så blidde det på med bikinin och ett par brillor (hur sköna?). Och det var väl så där lagom najs i typ... 3 sekunder? Alla barn i området sprang runt i mössor och vantar och så låg jag där - blekfet - i bikini med en Noah bredvid mig som suckade och låtsades som om att inte kände mig och jag bara råkade vara någon random psykopat som låg och chillade i solen. Dessutom så var jag jäkligt ful så jag tror jag förstår honom.

Ps: HELLOOO självkritik! Tror ni att det var lätt att uppa en bikinibild och flasha mina ärr, ben fulla med blåmärken (om någon har någon aning om hur dom hamnade där så hör gärna av er) och tiny boobs. Men å andra sidan: vem fan har kick ass-abs och en grym tan efter ha legat i ide hela vintern? Inte jag i alla fall.



Postat av: mela

Emma, du är knäpp. Du är typ den snyggaste jag vet, mjaaou. Och dina ärr är fan inget att skämmas för, dem har vi allihopa, mer eller mindre =)



Och du, blekfet? Jag skulle dö för dina killerlegs :)

2010-04-12 22:14:11
http://mickimelius.blogg.se/
Postat av: K

vad är det för "gropar" på har på sidan av ditt vänstra ben?

2010-04-13 17:32:41

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback