Pigg och glad. Jo tjena.

Holy mother fucker vad jag mår skit. Igår befann vi oss hos Fji igen och vi kan ju säga så här: Det var inte en fräsh Emma som spatserade till tunnelbanan nyss med smink ner till knäna, boll på huvudet, snorhöga klackar och solglajjorna på fast det regnade. Det verkligen SKREK dagen efter om mig. En gratis juice fick jag på 7-Eleven i alla fall, "bara för att jag var så söt". Den människan måste haft seriösa synrubbningar. Jag var FUL.

Nu ligger jag i Noahs soffa hur som helst och han ligger totaldäckad bredvid mig. Stackarn var tvungen att kräla iväg till skolan imorse. Jag ska försöka få lite liv i gossebarnet snart så vi kan slänga på oss lite kläder och gå till affären. Meanwhile så ska jag försöka komma underfund med om det är groggvirke för ikväll som åker ner i shoppingkorgen eller om det blir en lugn kväll för oss med chips och dipp. Det skulle iof vara jäkligt skönt.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback