De senaste dagarna har jag.

- Fönat mina leggings torra (Jag HATAR blöta kläder! Alltså seriöst, jag ryser bara jag tänker på't.)
- Myst i solen. Alltså asrandom bild egentligen, fattar inte varför den åkte upp.
- Fyndat min babe (kjolen) för 50 kr på H&M och dansat på borden med gamla vänner i fredags.
- Snott mammas gamla Gul&Blå-tröja som är dryga 30 år gammal.

Jag skrev ett fett awsome inlägg precis men den här otrrrroligt fantastiska datorn la ner så ja... jag ger upp. Ska försöka bli bättre på att uppa i alla fall nu när nätvärket tydligen samarbetar. Nu blir det till att trycka i mig något ätbart och sen dö i badet. Om vi säger så här: Att börja festa runt klockan 1 mitt i natten, inte kicka ass på ölspelet och sen få 3-4 timmars sömn med 4 personer i samma säng är inte så amazing för piggheten.



Postat av: Anonym

vilka sov du me?

2010-04-18 18:51:04
Postat av: EMMA

ANONYM: min pojkvän, fji och hans tjej pillis - vad det nu spelar för roll?

2010-04-18 19:55:03
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: melws

UPPDATERING(!. Kollar in säkert 4 ggr per dag. Lucky me att det kommit något nytt här.

2010-04-19 11:48:45
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback