När jag åkte moppe, drack billig vodka och trodde jag var stor.

Tänk om man skulle börja varje vecka med att äta glass och pimpla vin ute i solen följt av Jack Daniel's med sin lovah-lovah i sängen. Herre jävlar vilka bra veckor man skulle få! Jag ligger atm i sängen och försöker lära mig ett nytt bildredigeringsprogram fast jag är ungefär lika teknisk som en tesked så det tar sin lilla tid, heheh.

Annars så har jag klämt ihop en nostalgi-spellista till er med musiken jag dunkadunkade när jag var 15 år, indieguzz och gled runt med moppegänget. Jag bodde i Converse, hängde på spelningar, smygrökte bakom skolan och blev "sååå fuuull" varje helg. Hahah cool man var. Men musiken hängde alltid med och jag har fortfarande kvar samma gamla slemgröna iPod-nano som jag fick i julklapp för hundra år sen. Jag älskar den.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback