Kinda random.

Plastglas, drinkparaplyer, sockerdricka, mojito-mix, turkisk peppar-smak (lakritsshotar, whoop whopp!), strawberry daiquiri-mix och lime-frukter. Allt som saknar är jordgubbar. Vadå, är det valborg imorrn hehe? ;) Jag ÄLSKAR valborg! Det kan mycket väl vara lilla fjortisen i mig som kommer fram, men det är synd att klaga.

Annars så har jag ägnat dagen åt att bygga ihop en spellista, noppa ögonbrynen och blossa på baksidan i solen. Actionspäckad vardag eller vadå? Jag är så äckligt jäkla förkyld så jag håller tumamrna för att hostmedicinen som jag sitter och pimplar ska kicka in snart, väldigt snart. Snacka om party-pooper annars.



Postat av: matilda

Gillar spellistan, har tröttnat på mina egna!! Massa bra musik!

2010-04-29 16:37:11
http://elefanter.webblogg.se/
Postat av: EMMA

MATILDA: Jo men been there... Om du har någon bra får du gärna dela med dig också :)

2010-04-29 16:41:28
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback