GLAD PÅSK. (Är det idag?)


- pic från i fredags som jag hittade på kameran. Anteckna nu hurrni: Tequila = illa.

Idag blidde det påskmiddag och jag är så sjukt stuffed. Sitter på golvet i köket och laddar upp helgens bilder på Facebook med ett glas vitt bredvid mig. Mitt fantastiiska minneskort strular som varning men sen så ska jag slänga upp bilder på lite nya grejjer jag har kirrat (hurra säger ni...!). Nej men lite uttfyllnad blir bra.

Sen så blir det till att kleta på en ansiktsmask och parkera mig i telefonen med Noah som befinner sig i Höganäs, det svinet. Haha nej men jag saknar honom crazy mycket så ikväll ska jag dränka mina sorger i gott vin och gammal musik på Ipod-högtalaren. Det låter ju bra... Kolla på gamla Disney-filmer blir det också.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback