Crash my car trough your window.


- by Catwalk Culture.

Just nu är det mission tvättmaskin som gäller. Senaste (och första gången hehe) jag tvättade här så slutade med att maskinen gick bananas och sprutade ut vatten över hela golvet. Men en tvätt känns rätt så akut atm eftersom att jag har typ ett halvt par rena trosor kvar och det ligger så mycket smutstvätt på mitt golv att man måste vada igenom diverse högar för att ta sig fram. Vill inte veta hur den sanitära hälsan är inne på mitt rum.

Ps: Okej, jag inser att jag låter som världens jobbigaste brud med mitt "jag har aldrig använt en tvättmaskin", men alltså allt - och då menar jag aaaallt tekniskt jag rör vid har en förmåga att ta självmord strax efteråt.




Postat av: Anna

Skor<3 Vart brukar du köpa dina ?

Själv köper jag de flesta över nätet på sidor som Wenz.se eller Nelly!!

2010-08-19 15:27:18
http://www.wenz.se/
Postat av: EMMA

ANNA: Ja skor <333333

Jag brukar för det mesta shoppa på mig när jag är i London (New Look och Primark - snyggt o billigt som satan) men annars så blir det Nelly, Din Sko (fett underskattat) eller småbutiker här och var :)

2010-08-19 15:34:53
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback