Tjolahej tjolahoppsansa.


Här har vi chillbryden of the year. Smink känns liksom rätt så aoktuellt atm. Babe är snorsjuk (med betoning på snor) så jag tänkte passa på att köra på en vit helg och sympatisunka med honom. Det var oroväckande nog riktigt länge sen jag ägnade mig åt en sådan - en vit helg alltså. Så kvällens happening är Pippi Långstrump på Barnkanalen, middag med Noahs familj, röka på trappan och sen myspys (gärna The Sims-style - aiiight) Ska försöka lokalisera kameran också och langa bilder på veckans shopping och sånt där blaha, ni vet.

Och när vi ändå är i farten så måste jag berätta om min fantastiska fredag med babe. Efter att ha galloperat runt Stureplan och City i hundra år så parkerade vi oss på T.G.I Friday's uteservering vid Kungsan med ett par iskalla cider, buffalowings, kycklingpasta och chickenfingers akompanjerad av en awsome honey-mustardsås. Min foodgasm som jag fick var inte nådig. En strawberry daquiri slank ner som efterrätt och sen var matkoman inte att leka med. Alltså det var världens bästa måltid i världens bästa stad med världens bästa bf. PözzZz!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback