Blaha blaha.

- Random arkivbild. Ser lite lagom pigg ut.

Och så är skolan igång. Det blidde massa strul angående om jag skulle fortsätta i min vanliga klass eller börja om ettan igen (för tredje gången, oh heeeeell no!) men det verkar ha löst sig än så länge. Det blir till att plugga igen halva ettans kurser nu i tvåan och resten sen i trean. Hej och hå vad jag kommer få slita som ett djur! Men det ska nog gå vägen. Jag ♥ skolan i år. Den här hösten kommer böckerna vara mina bff's :(

Men any whooo, nu ska jag krypa ner i sängen med världens bästaste, vackraste, snyggaste, hunkigaste, manligaste pojkvän (försöker flörta till mig lite massage om någon undrar) och glo på någon gammal VHS-film. Imorrn blir det en tripp in till stan och sen skolan. Har inte fått något schema än men det ryktas om att Psykologi A och Foto A börjar imorrn och det är dom kurserna jag har taggat stenhårt för. Hörde jag MVG?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback