Vad gör vi? Nu kör vi. (tsss)


Heheh snygg tjej. Haft en very ohändelserik helg men hunnit tänka massa massa, såden var ju inte helt åt helvete. Pillia med mina scrapbooks och bränt sönder en kastrull har jag också gjort så lite actionspäckat har det ju nästan varit. Jag har hur som helst lite planer med bloggen och saker jag ska försöka få gjort i höst så nu får jag bara se till att vara lite produktiv och få hela kalaset gjort också så ska allt blir prima ballerina.

Ps: Hittade en hel karta bortglömda sömnpiller och ba HURRAY! Är rätt så trött på att somna 5 på morgonen och sova till 6 på kvällen som jag gjorde idag. Dagarna blir rätt så ovärda då. Men nu ni. Nattinatt på er readers.



Postat av: Anonym

Hej. Alltså du är inte tjock. Vad är din planer för framtiden, typ bli modell?

2010-08-03 00:09:39
Postat av: Anonym

hur många år är du förresten?

2010-08-03 00:18:36
Postat av: mela

Väntar fortfarande på en lekdag, dock har jag ingen mobil för tillfället o kommer få nytt nr. Du kan väll höra av dig på typ fb? <3

2010-08-03 06:52:31
Postat av: EMMA

ANONYM: Nej jag är verkligen inte tjock någonstans utan vila bara bli lite mer "toned" som dom säger på tv-shop hehe. Mina planer är att satsa på modellandet ovh v¨ga tacka ja till andra erbjudanden. Jag är 18 år.

MELA: Jag kan i princip när som helst kära du, bere bara ltie på hur ja mår. men absolut, hör av mig på fb <3

2010-08-03 15:39:30
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, förstår hur du menar :) men gå bara inte till överdrift bah!

Har du gjort nåt modell-jobb hittills då?

2010-08-03 22:02:05

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback