Walking with a ghost.

- by Tsukii.

Men BRÖÖÖL! Jag hittar inte sladdjäkeln till kameran så jag kan inte överföra bilder. Känner att jag har värsta blogg-flowet som sitter och trycker men det kan ju då bli lite svårt med det. Tänkte ju langa bilder på hur jag såg ut efter att ha langat en ofrivillig wet tshirt-flash ute i ösregnet, lite nytt smink från Make Up Store, en LUSH-tvål som ni MÅSTE springa och köpa (den luktar choklad och har äkta chokladflarn i. Alltså jag vill typ hångla upp mig själv - så gott luktar den), bilder från min låtsasmammas födelsdag igår och så annat random som man måste slänga upp i bloggen. Typ bilder på en hög tidningar och en kopp thé med ett antikt filter. xx



Postat av: 月姫 Tsukii ♥

hallå där! :D Med länk är det ju ingen fara! :D kram!

2010-08-30 22:46:20
http://tsukii.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback