I'VE GROWN.

Snart har jag varit här hos pappa i en hel vecka. Så mycket tid på rak har jag inte spenderat här på... Snart ett år. Men den här veckan har varit så skön. Jag har hunnit mysa med fettokissen, catcha up med lillebror och umgåtts med mina föräldrar. Jag har glömt bort hur mycket jag behöver sånt här i mitt liv för att funka bra. Är alltid på vift och sover på olika ställen så att somna i min egen säng i mitt eget rum natt efter natt är ren lyx. Sovit ensam har jag också gjort för det mesta. Progress! Jag vet inte, men jag tror att jag har vuxit 3 meter nu.

Men förutom förutom att mysa hemma så har jag idag ägnat mig åt att hänga med pappa på jobbet, äta pizza med familjen (varför, varför tror jag att jag kan trycka i mig en hel och sen må prima efteråt. Det är ju bara ren madness!) och whoopat Viktor på tv-spel hemma hos mig, hehe! Gentleman som jag är följde jag med honom till bussen och fick typ frostskadade nipples på köpet. Nu ska jag skriva lite och sen tacka för mig idag. xx




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback