JULSTÄMNING = PANIKÅNGEST?


Long time no see. Jag har varit ultra busy (skönaste ordet! Ultra...) med diverse sysselsättningar. Mest att få mentala sammanbrott av julstress och alla MF julklappar som ska fixas. Skönt för julstämningen antar jag. Jag satt uppe hela natten igår med Viktor för att pyssla ihop lite grejer. Allt såg ut som skit - bokstavligt talat. Jag skrattade så jag grät. och kanske kissade på mig. Neej då. Or did I? Och idag har jag suttit och pysslat och pillat och skrivit och bränt (jup) och ja... Ni får se det hela imorrn men jag är might nöjd med mina julklappar atm.

Återkommer med bilder från senaste veckan och mer skitsnack en annan gång. Nu ska jag duscha och göra mig propa inför julafton imorrn, slå in det sista och rådäcka i sängen. Imorrn är det jul (oh really) och vi hörs då!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback