LOST IN THE WOODS/OUT OF MY MIND



Skakig som få tog jag precis upp pennan och ritade för första gången på hundra år. Och jag som är världens största pefektionist blev faktiskt helt okej-nöjd. Den ni! Kan dock bero på bristen av glasögon och syn hehe. Slänger upp en bild imorrn hur som helst så får ni se mina mad skills. Nu blir det lakrits-thé och en kvällscigg!



Postat av: Anonym

hur gör du sådär med bilderna, asså att dom e på samma bild men visar olika? :)

2010-12-15 16:25:22
Postat av: EMMA

ANONYM: Gif-filer? :) jag gör dom i photo scape (går att ladda ner gratis o det är jätte lätt. man går bara in under gif-fliken o drar in de bilder man vill ha o sen sparar man. Funkar oxå i photo shop.

2010-12-15 19:08:26
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, tack! :)

2010-12-15 22:06:32

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback