MIN FAVORITPLATS

Exakt här har jag suttit många timmar. Oftast på nätterna med fönstret öppet och lyssnat på sommarnätterna eller sett vintersnön virvla runt i trädtopparna utanför. Suttit på fönsterkarmen med en cigarett och försökt att inte tänka en enda tanke. Bara leva. Ensam med ett glasvin och natten. Precis som jag vill ha det. Andra gånger har jag bunkrat upp med kuddar mot min sänggavel och bläddrat i glossiga magasin som jag spenderat mina sista pengar på, tittat på alla hundratals bilder som ligger i burken med lock och skrattat/gråtit/känt ingenting/känt för mycket av alla minnen. Men jag tycker om att ha bilderna där, så nära att jag kan ta fram dom när jag vill. Jag tittar på dom varje dag. Och jag älskar min vita hörna fast den skriker IKEA och ångest.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback