PINK LIPS/DARK HAIR

- arkivbild från juli.

Kombinationen mörkt hår till blek hy och rosa läppar är jäkligt snyggt om jag får säga det själv. När bilden togs hade jag precis fått mina ögonbryn plockade och färgade och fransarna med vilket var en bra tidsinvestering eftersom att jag slapp kladda med mascara och fylla i brynen hela tiden. Eftersom att jag egentligen är le blonde har jag rätt så ljusa bryn men det är ingenting som inte Tri Brow Color från Make Up Stor och deras sneställda borste kan kirra. Har tjatat om den flera gånger i bloggen - men det är verkligen den enda sminkprodukten som jag inte lämnar huset utan att ha fått en omgång av. Feta bryn är ju bra hot tamale.

Ps: Läppstiftet heter Summer och kommer också från Make Up Store.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback