Bilder från Linnea.

P1. Snygg på pendeln, hot damn! P2. Emma, min käre bf och Sez var on the role. P3. Hahah Noah <3. ÄLSKAR DIG DITT MIFFO. P4. Giselas öra fick en omgång av mig, Noah och Emma och blidde blått. Förlåt!

Facebook har ljugit för mig! Obegrensat med bilder per album my ass. Jag har ett album med party pic's och 200 bilder senare så tog det stop. Okej, det var inte värre än att göra ett nytt album - men ändå. Jag känner mig fett lurad. Annars så har jag inte så mycket spännande att komma med känner jag. Efter en veckas blogg-uppehåll så känner jag mig som en newbie. Kommer inte på vad jag ska skriva. Tomt i huvet. Så det lär väl bli bildregn och skitsnack tills vidare. Precis som vanligt alltså. Kul att ni fortfarande hänger med i alla fall kära ni.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback