Hänger ni med?


Shit pommes vad det har ramlat in grymt mycket nya läsare de senaste dagarna (synd att klaga, men vart kom ni ifrån?) och tänkte därför langa lite info om mig så alla ni newbies hänger med i svängarna.

Jag heter i alla fall Emma och nej, jag ägnar mig inte åt utvik som ni kanske tror and I don't blame you. Jag fyller 18 år i maj och bor precis utanför Stockholm i ett puttinuttigt litet radhus med min mamma. Just nu är jag sjukskriven från skolan på grund av en depression som jag äter tabletter för så det mesta jag gör på dagarna är att pilla mig i naveln och pussa på min babe, Noah som av någon sjuk anledning står ut med mig.

Min pappa är engelsk vilket gör mig rätt så cool. Hahaha nej men en del resor till London brukar det bli varje år i alla fall. Annars så skriver jag om hur det är att lyssna på musik och dricka vin ur plastmuggar mitt i natten en söndagskväll eller om vilken sexställning som är min favorit. Nej nu drev jag igen - om det sista alltså.

Så ni läsare får alltså stå ut med mitt svammel om bakisångest och tampongstorlekar, fotoförsök, en jäkla massa egobilder och musiktips som ingen annan vill lyssna på för det är allt jag har att komma med atm ;)



Postat av: melws

Tack kvinna!

2010-02-01 20:16:57
http://charitable.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fin blogg

2010-02-02 17:45:44
http://dendarjalmar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback