Men annars är det bra.


- we heart it.

I natt har jag sovit... 3 minuter? Typ. Lyckades somna till en liten stund men vaknade av att Noah låg och andades härligheter på mig. Mmm jag älskar dig så mycket i dag Noah. Sen så var det bara att gå upp och gratta Noahs lillesyster Engla som fyller 10 år idag och sjunga med paket på sängen och hela balletten. Till min lycka (eller...?) så fick hon High School Musical 3 på dansmatta till Ps2. Jag ser då två problem med detta:
1. Vardagsrummet hos Noah ligger precis över hans sovrum och huset är inte så lite lyhört. Ni vet att man brukar säga att det låter som en elefanthjord hos någon ibland? Här är det när någon försöker ninja till badrummet mitt i natten. Och så lägger vi en dansmatta på det och tar bort 8 timmar sömn och ja... Hurra!
2. Jag HATAR High School Musical.



Postat av: Anonym

hahahahaha oh no!

2010-02-10 09:26:24

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback