The weekend.


Men åh vilken grym helg jag har haft! Alltså jag vill ha sweet sweet love med den här helgen för den har varit så jävla fantastisk. Jag har lunchat med Noah, Mikaela och Jessica, fikat med tjejerna i klassen, klippt mig, festat med nya sköna människor och druckit lakritsshots, kommit hem 8 på morgonen, fikat hos Noahs släkt och ätit middag med hans familj, myst framför tv'n, somnat tidigt, vaknat till solsken i babes armar, gått på promenad, hämtat ut ett paket och varit konstant glad. Evig kärlek till den här helgen hörrni!

Nu sitter jag och guidar Noah som försöker sy in ett par jeans. Än så länge verkar det gå vägen. Vi var precis och hämtade ut mammas canvasbilder som hon fick i present av oss så vi ska gå hem till mig så hon kan få öppna dem. Spännande. Om kvaliteten är crap så... alltså nej jag orkar inte. Så fuji.se, work with me.



Postat av: Jessica

Bra att du har haft det mysigt :) men jag undrar fortfarande över det där med polisstationen på lördagsmorgonen xD <3

2010-02-07 20:41:27
http://jesens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback