Uppapuppa.

Legat inlagd på sjukan, flyttat, sovit med kissen över fötterna, ätit ute varje dag, umgåtts ultramycket med paps, shoppat, pussat på Noah, sminkat mig för första gången på en vecka, dansat hos Linnea på Söder med sköna människor och druckit lite för mycket, blivit bakis, legat i badet i timmar, spelat tv-spel med brorsorna, lagat grymt god mat, ätit Ben & Jerry's fast jag inte tål det någonstans, undvikit datorn på en vecka, läst Lilla huset på prärien (kärlek!), struntat i att ta bort gammalt nagellack, gått naken i huset och kedjerökt för mycket.

Där har ni den senaste veckan. Bilder från igår (jag har massa!) dyker upp imorrn och jag lovar att börja uppa igen från och med nästa vecka. Nu ska jag lägga mig i ett ubbelbad med Noah-babe och dricka vin. Pusselipuss.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback