Set it off like napalm.


Att det är snöstorm ute har ni knappast missat antar jag och jag gissar att jag inte är den enda med seriösa planer på att emigrera från det här jävla skitlandet. Det går ju inte att gå utanför dörren utan att ge tuttarna en rejäl omgång frostskador. Jag funderar stenhårt på hur jag ska ta mig till Noah utan att dö på vägen eller nåt.

Annars så sitter jag och försöker lära mig T9 (som jag av principskäl har vägrat lära mig tidigare, men nu har jag gett upp) på mobilen och lyssnar på Saosin (nostalgi). Jag ska packa ihop lite grejer och försöka bege mig mot Noahs place. Det kommer bli tungt som satan för jag har rensat bland mina tidningar och ska ge bort nästan allt till Alva-Li och massa smink som bara ligger och skräpar. Jag verkar ha lite för mycket för mitt eget bästa.



Postat av: SABINA

Hej :) Har en liten frågestund på bloggen, fråga gärna något! :)


KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback