Goder morgon.


- we heart it.

Jag kommer ihåg hur mycket jag HATADE gympan i grundskolan och gjorde verkligen allt för att få slippa vara med. "Men ooooj, var det beep-test IDAG? Jag som taggat hela veckan men så SYND att jag har mens. Jättemycket mens. Det bara rinner!" Men efter tre veckor mensverk-ursäkter så så höll inte det riktigt. I wonder why. Hahah jag har ingen aning vart jag vill komma med det här nu. Ville väl bara lätta på hjärtat eller nåt.

Men nu till dagens fråga: Jag är så grymt kissnödig. Typ, det kommer nu nu nu men orkar jag verkligen kräla ur sängen, krypa in i något att ha på mig, bestiga trappan och sätta mig på toan? Neee, jobbigt.



Postat av: Anna

var det där en fråga eller ett konstaterande? :p

2010-02-04 14:00:42
http://zparriz.blogg.se/
Postat av: EMMA

ANNA: Haha okej det blev ett konstaterande, tappade tråden lite ;)

2010-02-04 14:18:38
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback