Colorez.


Snacka om att jag var mutlifärgad nu på kvällen när jag och Noah-babe tog en promenad. Älskar leggingsen som jag fick för 50 kr förra vintern på Monki-rean och blazern hittade jag i mamsen garderob. Gratis är gott.

Ska dra en runda bland bloggarna och försöka sova sen. Noah däckade för länge sen bredvid mig men jag är som vanligt superpigg trots sömnpiller och lugnande så vi får väl se hur det här slutar. Svaren på era frågor kommer imorrn någon gång. Och jäklar vad frågor jag har fått! Var beredd på typ 5 så jag skulle vara tvungen att låtsas vara någon annan och skicka några till mig. Hahah nej men typ. Skitkul i alla fall! Fråga på tills imorrn.



Postat av: johan

Hoppas det löser sig med allt, du verkar vara en prima donna :)

2010-01-19 08:44:14
Postat av: EMMA

JOHAN: Men va snäll du är! :)

2010-01-19 19:10:01
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback