Kan alla andra kan jag med.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Badat naken i medelhavet i solnedgången med babe samtidigt som en naken tysk trippade förbi, bestigit Åreskutan på årets vackraste dag och somnat bredvid killen jag älskar så mycket att det nästan gör ont varje kväll.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ens ihåg om jag hade något haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte så långt jag hängt med i alla fall. Eller? *orolig*
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, kära Agg i höstas.
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Italien och England två gånger.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mindre drama kanske?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj, har noll koll där men sommaren var grymt fin i alla fall och den hoppas jag att jag kommer komma ihåg.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag klarade det haha. Jag har haft det jobbigaste året i mitt liv men än så länge så rullar allt på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Gallstensoperation i våras och så hjärnskakningen slash ryggen för någon månad senast. Tack Mikaelas pålle ;) En grov urinvägsinfektion på det också.
11. Bästa köpet? Mina gråa stentvättade stuprör från Cheap Monday som jag bott i hela hösten.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Sushi, alkohol och bio.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja såklart. Alla grymt fina vänner jag lärt känna, bring me the horizon på Klubben, alla resor (det blev ett par...) och Noah-älskling.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj, allt i mitt musik-arkiv?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare! Big time, men ändå så otroligt mycket gladare. Jag har varit mer alive helt enkelt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Visat mer hur mycket jag uppskattar alla jag tycker om.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit det där sista glaset vin, tagen den sista shoten och gått med på tequila-racet halv 4 på morgonen.
18. Hur tillbringar du julen? I en fjällstuga Åre omgiven av snö med familjen.
19. Blev du kär i år? Blev och blev, jag fortsatte vara.
20. Favoritprogram på TV? Project Runway, Svenska Hollywoodfruar och Family guy typ.
21. Bästa boken du läste i år? Oj... Marilyn Mansons jälvbiografi kanske.
22. Största musikaliska upptäckten? Haha hatar såna här frågor för jag har alltid 468 svar till dom men...  Emarosa?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, en mysdag med min familj och så blev jag med WESC-lurar.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ny mobil, ny dator och ett vidvinkelobjektiv. Man kan ju alltid drömma...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Köpte bakelser från bageriet och fikade i solen med Noah-älskling.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre pain skulle inte sitta helt fel och lite mer cash.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stuprör, bikerjacka, fodral, klackar och kängor. Svart och grått.
29. Vad fick dig att må bra? Att skriva och prata med Noah-babe.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jared Leto och Oliver Sykes *dreggel*
31. Vem saknade du? Några vänner jag tyvärr inte pratar med längre.
32. De bästa nya människorna du träffade? Klassen, Mikaela-göllet och Jocke.



Postat av: Linnea

kanske är dags att träffas snart om du vill?

2010-01-03 17:52:26

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback