LYCKLIG! Alltså överlycklig.


Alltså ni... Jag hade mitt livs sjukaste upplevelse i natt. Jag och babe hade precis sett klart på Amelie från Montmartre (älsklingsfilm<3) och myste i sängen. Men sen helt plötsligt så bara slog det mig. Alltså en känsla jag ALDRIG haft förut. Jag fattade att jag var LYCKLIG. Jag låg där med min pojkvän som jag älskar way mer än någon annan och för första gången så sjönk det faktiskt in: Hur mycket jag älskar honom, hur fin jag är och hur LYCKLIG jag är. Så jag började skratta helt lyckligt och sen störtbölande jag och så asgarvade igen och så höll jag på i typ en timme mitt i natten medan Noah låg och skrattade åt att jag var så knäpp. Det var fan helt stört!

Och jag bara bara inte sluta krama om honom och säga hur fantastisk han är. Kommer inte tillräckligt nära och "jag älskar dig" räcker inte. Jag MER än älskar! Och jag är så TACKSAM. Jag har mer än vad jag kan önska mig och nu för första gångern så FATTAR jag det. Haha är det så här det känns att vara lycklig? Det är helt fantastiskt!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback