Dryga toalettrelaterade saker som jag av någon anledning om att tänka på nu.

- När folk lämnar två rutor kvar på toalettrullen. Ja dom två rutorna är ju verkligen till grym hjälp när dom försvinner mellan läpparna och jag sitter på någon random toa mitt i City med 14 personer i kö efter mig.

- Laktosintollerans och Ben & Jerry's-fiket i Gamla Stan. Jag kommer aldrig på att jag är allergisk förens jag har ätit upp mina 3 kulor och får kubba för kung och fosterland efter en toa och skrika att det var sååå värt det.

- När folk inte spolar efter sig. Scidmarks och kiss - nooo thank you. DET FINNS EN TOABORSTE OCH SPOLKNAPP!

- Kisstänk på ringen eller total avsaknad av toalettring. Båda två är rätt så förvånande/irriterande när man satt sig ner och A: Fått någons kiss i röven eller B: Hamnat i någons kiss och bajsränder (se föregående punkt)

- Trasiga lås och tampongbyten. Det är ingen bra kombo det där. Tror inte att jag behöver vidareutveckla den...?



Postat av: Matilda

Fina, söta, rara. Du är så bra som bryr dig. Och förr eller senare vem vet, det kanske är en bra idé. Time will tell. Men jag kan lova dig, att jag aldrig skulle låta någonting hända mig. Inte på ett dåligt sätt. Eller alltså, det är så svårt att förklara. Men jag tänker inte på något sätt skada mig själv :) <333

2010-01-15 07:40:40
http://mgustafsons.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a V

HAHA :D Klockrent!! ;)

2010-01-16 18:51:30
http://isav.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback