Fullt nödvändiga poser.




Okej, jag ber big time om ursäkt för photobooth-poserna men kamerabatteriet är urladdat och jag är för lat för att göra något åt saken. Ville bara flasha lite fynd som jag kirrade igår i stan med babe. T-shirten är från WEEKDAY för 80 dinarer och är perfekt "urtvättad" och myspysig med långa ärmar som man viker upp.

Leggingsen kommer från Gina tricot för 199 kr (första snygga plagget dom har på ett halvår, HALLELUJA!) och är tjocka med skinndetaljer på insidan av knäna om det nu syns? Och så får man asnice butt i dom. Dom ser precis ut som mina ridbyxor jag hade när jag var liten så om Noah vill köra på lite role-play är jag ready to go.

Skorna är mina darlings! Jag älskar dom nästan mer än sex. Eller jag skulle lätt avstå från sex i en månad om jag fick dom gratis. Snorhöga och comfy as hell. Seriöst, jag skulle kunna skriva timlånga serenader om hur mycket jag älskar dem. I alla fall, Din Sko kommer dom från och gick för femhundralappen. LÄTT VÄRT!

Ps: Jag är grovt medveten om att mina lår ser redigerade ut men liksom, det går inte. Noah har typ bara paint på sin dator så jaa... det går inte. Tro mig, hade det funnits photoshop hade jag snarare gjort tvärtom och plussat på lite på mina chicken legs so don't hate on me. Vet inte riktigt vart jag vill komma... men ja ni fattar?



Postat av: Emelie

om det är tightsen jag misstänker att det är så är de fett fräscha. tror att jag också ska investera i ett par! :)

2010-01-26 23:40:56
http://emlu.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback