GOTT NYTT ÅR.




Ja gott nytt år på er mina vänner. Bättre sent än aldrig. Jag firade mitt troligen bästa nyår hemma hos Mikaela ute i Norrtälje och allt var typ helt perfekt haha: fixa sig framför spegeln med första drinken tillsammans med Mikaela, alla hjälpte till med middan (okej Noah stod för det mesta men vi stod för det moraliska stödet, eller nåt), skåla 783468 gånger för det goda sällskapet och att nu är det bara två år kvar tills jorden går under, spela diverse spel som resulterar i en aspackad Emma, 12-slagsfirande med fyverkerier och bubbel och sen bara allmänt fantastiskt kaos och mys plus en sleep-over. En HUGE bakfylla på det också. Shit, det var illa...

Hahah okej det där kanske inte lät så speciellt, men jag kan inte få ner i ord hur jäkla kul jag hade. Mikaela och Jocke är helt fantastiska och det går inte att INTE ha the time of your life när man är med dem.



Postat av: mikkaela

hahahaa, så jävla underbar du är! och jag rådiggar den sista bilden på killarna, söta ju!<3

2010-01-02 13:35:49
http://mickimelius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback