Idag är jag grå.


Ville bara uppmärksamma er om att jag har mjukisar på mig atm. MJUKISAR! Noah har sett mig i mjukisar två gånger under hela vårt förhållande: En gång för ett år sen när jag nästan hade 40 graders feber (bra att skylla på något) och så nu. Jag hatar mjukisar helt enkelt men mina Cheap Monday's i storlek noll kändes inte så lockande idag, tro det eller ej. Relativt rakade ben har jag i alla fall. Alltid nåt att glädja sig åt ;)

Tycker för övrigt att jag är jäkligt hot stuff nu. Osminkad och flammig. Fick nämligen gulliga utslag över halva kroppen igår. Självklart i mest ansiktet. Hurra! Jag och Noah har pratat lite halvt om att vi skulle ta tummen ur röven och söka till MIKAS (han blev scoutad förra året) men nu känns det mest så här: HAHAHAHAH!



Postat av: melws

WHAT?! Har du nästan aldrig mjukisar på dig? Det första jag gör när jag kommer hem från jobbet/stan/whatever är att ta på mig mjukisar. Det skönaste som finns.

2010-01-07 11:48:03
http://charitable.blogg.se/
Postat av: EMMA

MELWS: Det är ju så fult :( ja vill gilla det men det går bara inte

2010-01-07 18:10:41
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback