Really hot hot hot.



Sitter i sängen och känner mig snygg i Noahs hoodie. Fattar inte problemet folk har med att visa sig ofixad i bloggen. Vet inte hur det är med er, men jag är alltid grymt snygg nyvaken ;) Top Model nästa, eller hur?

Hur som helst, jag lyssnar på 90-talsmusik i Spotify och försöker lista ut hur jag på det mest elaka sättet kan väcka Noah som tar en nap *snäll flickvän* Det står mellan att fisa honom i ansiktet eller dunka Ricky Martin men jag tror att sistnämnda är snäppet värre faktiskt. Annars så står en promenad hem till mig och en dusch på schemat. Inget mer spännande än så. Beställa hem lite bilder kanske om orken infinner sig. Puss på er.

Edit:
Det blev Rikcy Martin och nakendans! Det uppskattades lite sådär...



Postat av: Noah The BF

Men varför bloggar du inte när jag för en gång skull sitter hemma vid datorn!? :P



2010-01-07 16:11:59
Postat av: EMMA

BABE: Jag håller ju på me väääärsta reumén juuu! <3

2010-01-07 16:38:10
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback