Blogg.se är fett omysig idag så det är typ omöjligt att uppa.



(Inte fotade med min kamera. Batteriet till den har såklart gömt sig på något smart ställe)

Har sprungit runt i Outletten här i Barkarby idag i mina kängor med nya tubsockorna från AA som är vita med ljusblåa ränder. Älskar dem! Här snackar vi orgasm-komfort på hög nivå. Wehej! Hur som helst, jag blev en touch-mobil rikare. Tack tack! Den är helt fabulös än så länge så jag hoppas att den inte är en sån där jobbig jävel som strular konstant. En liten strumpa fick man med också så jag passade på att vara lite patriotisk.

Men ikväll då? Har lite diverse planer men hallååå orken, were you at? Mår lite sådär efter ett psykbryt igår och undrar när mina antidepressiva ska kicka in för det här håller inte. Jag är SÅ seg. Orkar jag åka till Söder eller blir det en promis till affären med Babe för lite Ben & Jerry's-införskaffning? ÖÖÖH... Troligen sistnämnda.



Postat av: olivia

för mig började de fungera efter ungefär en månad (om jag inte minns fel), sedan började jag må ännu sämre i några dagar (tydligen en av biverkningarna enligt min dåvarande psykolog och läkare) men efter det fungerade dem jättebra för mig. hoppas medicinen börjar fungera snart!

2010-02-01 17:05:28
Postat av: EMMA

OLIVIA: Okej - dt är alltid skitbra att veta så tack tack :)

2010-02-01 17:28:35
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback