Tjolahopp.


Jäklar vad frågor det har ramlat in! Jag är helt amazed. Får till och med dela upp det i olika inlägg. Jag säger då det... Jag hade jobbigaste natten ever hur som helst. Somnade aldrig utan låg bara och vred mig. Lyckades somna i tre sekunder men vaknade av att Noah armbågade mig i huvet och så där höll det på tills imorse när jag skrek att han skulle gå upp så jag kunde få sova ifred fast han ville morgonmysa *snäll flickvän* Heheh.

Sen satt jag helt hjärndöd på mitt bup-möte och bara nickade och humade utan att lyssna. Kanske gick med på någon asfreaky behandling utan att jag är medveten om det. Jag lyckades i alla fall tjata till mig lite starkare sömntabletter så vi får väl se hur det går. Bieffekterna av dom kunde hur som helst vara sömnstörningar (logiskt?), aggrisivitet och minskad effekt på p-preparat. Så till dig nu älskling: Lugn, bara lugn. Bli inte rädd om det ploppar ut något ur mig under den kommande tiden medans jag är en surfitta - allt är som det ska.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback