To much information.

Jag vet inte vad det är med mig, men jag har seriösa issues med att gå på toa själv. Seriöst - jag måste alltid ha med mig Noah in. Blir ju så ensamt annars haha. Så han brukar snällt sitta där med mig och hålla för näsan medan jag snackar på. Och hell to the no att han får vara ifred när han ska poopa. Jag händer alltid med in. Jag fattar inte varför han står ut med mig. Jag måste vara jäkligt bra i sängen eller nåt. Det låter logiskt, vi kör på't.

Nu: krypa ner bredvid min stackars babe som står ut med lite för mycket för sitt eget bästa och pussas.



Postat av: Linnea

hold on noah!

(hihi blir nästan som holden) :)

2010-01-27 10:19:21
Postat av: mela

Nämen, stackars noah, inte ens få bajsa själv. Vadå nedklankning på manligheten? ;)

2010-01-28 16:31:06
http://mickimelius.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback