Vadå mest dramatiska bilden ever?


En natt på psykakuten: Check! Jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta. Jag är bara så trött på alla sätt och vis. Kan inte sova. Kan inte tänka. Eller jag VILL inte tänka snarare. Kan inte äta... Jag var sooo close till att bli intagen över helgen men tjatade verkligen på att få komma hem. Jag skulle antagligen bli crazy fo real om jag var tvungen att stanna där. Emma Holden, 17 år tvångsintagen på psyket. Visst låter det fabulous? Hahah nej fan vad stört det låter. Det känns verkligen fel, fast jag är ju lite störd so that makes sense antar jag.

Det här är helt omöjligt att förklara för er som inte har någon aning om vad jag snackar om (hoppas jag verkligen!). Jag tänker bara att det antagligen finns någon som läser som inte mår helt hundra och som slipper känna sig lonley, för det är ju det man oftast känner sig. Ett tips till er är i alla fall att KRÄVA hjälp.

Så nu då? Jag sitter uppe själv eftersom att min käre mor också var helt slut efter allt det här och gick och la sig. Imorgon är det jag som har akutmöte med bup och sen får vi väl se hur det blir över helgen. Det jag hoppas på är att i alla fall få några kick ass-sömntabletter så jag får sova mer än en timma i taget någon gång. Så nu blir det bara att vänta på Noah-babe som är på Avatar (igen... Det räckte tydligen inte med att se den en gång) med grabbarna och sen se om jag lyckas slockna någon gång. Sex ska ju tydligen också hjälpa mot ångest...?



Postat av: melws

Det är normalt att må dåligt.

KASTA MASSA GLÄDJE PÅ DIG!

2010-01-14 22:54:00
http://charitable.blogg.se/
Postat av: EMMA

MELWS: Tro mig, ja måste nog vara det "gladaste" och trevligaste psykbrytet dom någonsin haft haha.

2010-01-14 23:06:42
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Du är inte ensam, har också hamnat där och slagits för kung och fosterland för att dom ska låta mig åka hem. jag förstår helt och fullt vad du menar! <3

2010-01-15 16:29:20
http://jesens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback