Weekend.


Det har varit jäkligt glest med updates men mitt internet har legat nere. Score. Middag, biomys och en sleepover hos mig med Mela och Jocke har jag i alla fall hunnit med (awsome!). En redig jäkla brunch också. Igår satt jag och Noah satt uppe halva natten och lyssnade på musik jag glömt bort på mitt sovrumsgolv och drack vin ur dricksglas. Där kan vi snacka big-time bonding. Det har varit en redig myselipyshelg helt enkelt.



Postat av: Anonym

Hallå där!

Undrar bara om/hur du redigerar dina bilder? De har en gråaktig ton som jag gillar ;) Och tack för en jäkligt bra blogg!

2010-01-11 19:28:19
Postat av: Anonym

gud vad mysigt de lät .. men har saknat dina updates babe :(

2010-01-11 21:33:02
Postat av: EMMA

ANONYM: Tack söta du! Redigerar dem för det mesta i Photo Filtre (wanna-be photoshop) som man kan ladda ner gratis i google. brukar då dra upp skärpan lite och öka den blå tonen i ADJUST -> BIRGHTNES/CONTRAST sam dra ner mättnaden allmänt - om du hängde med där? :)

ANONYM: Sånt får man ju inte kommentera anonymt! Jag vill ju veta vem jag ska krama lite extra på.

2010-01-11 21:37:22
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: lina

men alltså, vad fan är de där maskarna på tallriken för nåt?? haha



älskar din blogg btw

2010-01-12 12:22:43
http://ramlad.blogspot.com
Postat av: EMMA

LINA: Hahahha mobbar du min matlagning? Det är ju nudlar döh ;) Tack förästen! :)

2010-01-12 13:13:20
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback